Aku sepanjang 2 hari persekolahan..

assalamualaikum.. n hai sume...


hmmm.. xde crte baru pon just nak story korang pasl kejohanan merentas dese lepas .. hahaha...

best sangt coz tahun ni dapat sumbang mata  untuk rumah sukan .. walaupon xdapat no .. 1 smpai 10 tu.. aku rase tuk ketogri aku.. p1 aku de kedudukn yg depan gak la... hmmm apepon still xcukup tuk nk kalahkn pasukan uthman (hijau) n pasukan abu bakar (biru) ... hmm... xpe.. sukan sekolah yang akn datang aku akan sumbng kn lagi mata tuk umah umar (merah) jgan xcaye 1 mata pon dah boleh membawa kepada kemenangan ... haha.. owh ye....
kebelakangan ni.. aku mule cpat letih dengan sume keje sekolah.. arhh... pening kepala...
aduhhh...

tahun ni.. tah la.. camne nak jage diri dengan baik...???

hati dan perasaan pon sakit gak.. haha..
hmm...
rsau sngat bila.. orang sekeliling xfaham kite..  hmm.. satu lagi.. pasl adik2 frm1 sekolah ni.. aku risau sangat dieorng terpenggaruh dengan sume.. benda kat sekolah tu.. yang comel2 n cantek2 tu.. takut jdi lain pulak.. hmm... dieorng ni dah la jenis yang cepat terpenggaruh.. susah hati nak tinggalkan dieorng tahun depan.. hmm.. sekarang ni pe khabar adik angkat aku yang lain.. kak ainol pon pe khabar..??? abg shariff pon.. ?? hmm.. rindu kat mereka tu la..

Comments

Popular Posts