Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Blogger Gila..

Tuesday, January 17, 2012

Blogger Gila..

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫

Tolonglah rindu sangat aku. dekat sekolah , kawan2 n tak lupa cikgu2 (tak bermaksud aku tak rindu bangunan sekolah k!!)  sekarang ni sebenarnya aku tengah tak dapat tidur ..serius demam buatkan aku dapatkan tidur/rehat yang panjang then, impaknya sekarang ni lah.. yup. tak tidur..


pepon aku tak lazimkan aktiviti tidur lepas subuh.. rezeki tak masuk.. memang betul pun. ape yang aku nak buat kalau macam tu... i will try my best to stay up~~


huh... ngatok. tapi pagi ni.. time adik siap2 nak pergi sekolah tadi.. aku pon join dia.. bancuh susu.. biasanya pagi2 time siap nak pergi sekolah tu lah kebiasaan aku n adik...tapi sekarang adik punya turn habiskan susu... sebab aku duduk rumah ni tak terasa nak minum susu.. tapi kalau pergi sekolah tu.. asyik teringat2 rasanya... rasa macam anak kucing pulak  rasa  (^__^) hmm..
ape pon serius sekarang aku tengah tersenyum sendri sebab dia.. cehh wahh "dia" ye tak?? siapa tu?? huhu.. tak perlulah aku bagi tahu .. cukuplah kawan2 aku je tahu..
i like Bubble Tea.. c(=
Gila ke aku nak bagi tahu korang 'dia' tu sapa...
BTW.... buat renungan korang k.. :

Cinta vs. Suka
Di hadapan orang yang kita cinta,
hati kita akan berdegup kencang.
Tapi di depan orang yang kita
suka, hati kita akan gembira.
Di depan orang yang kita cinta,
musim sentiasa berbunga-bunga.
Di depan orang yang kita suka,
musim itu cuma berangin sahaja.
Jikalau kita lihat di dalam mata
orang yang kita cinta, kita akan
kaku.
Jikalau kita melihat mata orang
yang kita suka, kita akan
tersenyum.
Di depan orang yang kita cinta,
lidah kelu untuk berkata-kata.
Di depan orang yang kita suka,
lidah bebas berkata apa sahaja.
Di depan orang yang kita cinta,
kita menjadi malu.
Di depan orang yang kita suka,
kita akan tunjukkan imej yang
sebenar.
Kita tidak boleh merenung mata
orang yang kita cinta.
Tapi kita selalu merenung mata
orang yang kita suka.
Bila orang yang kita cinta
menangis, kita akan turut
menangis.
Bila orang yang kita suka
menangis, kita akan membuat dia
gembira.
Perasaan cinta bermula dari kata.
Perasaan suka bermula dari
telinga.
Jadi, jikalau kita berhenti
menyukai seseorang yang kita
suka. Umpama kita membuang
telinga kita. Tapi jika kita cuba
menutup mata. Cinta berbuah
menjadi airmata. Setiap orang
akan mengalami ini dalam hidup
mereka.


0 comments: