SaYap AKak Mane??

✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫


Heii.. sapa nak dengar cerita.. ??? (walaupun saya menaip entri ni tapi hati saya sedang berkata2 ..)  hmm.. 

Sini biar saya cerita tentang "ANGEL".. hmm.. dia seorang yang biasa2 je.. penampilan pun biasa je.. tapi apa yang buat dia disenangi , sikap lembutnya dan senyuman yang sentiasa terukir pada bibirnya.. Sifat penyayang yang ada pada dirinya juga seperti perempuan2 yang lain di dunia ni.. pendek kata semuanya biasa2 je.. tapi semua tu pada pandangan orang yang tak mengenali dirinya.. Sudah pasti orang yang tak mengenali dirinya tak tahu yang dia mempunyai kebolehan untuk membuat orang kelilingnya tersenyum, ketawa , dan marah.. YUP!! dan dalam diam tak sangkakan dia ni sangat teruk jugak.. tapi tak bermaksud dia jahat or mempunyai sikap yang buruk... ( ..dia ni agak nakal jugak cuma orang lain tak tahu.. (^__~) ) 
Dia selalu buat mata "steam"nya kalau ambil gambar.. tapi saya tak pasti sangatlah tentang hal tersebut.. yang pasti orang kelilingnya juga banyak mengubah dirinya .. ( example : dulu dia ni diam je.. sekarang dah boleh cakap tanpa henti.. (orang kelilingnya kena banyak bersabar je la.. ) 

Haii.. lagi satu rahsia yang saya akan bagi tahu pasal dia ni.. hmm.. kali ni mesti korang nak tahukan ... ni pasal L> L for LOVE... hmm. dia hanya nak mencintai kekasihnya saja.. ye lah kekasihnya tu dahlah kaya sangat2 .. penyayang sangat2 , dan banyak lagilah yang sangat2.. (sampai saya pun malas nak tulis term "sangat2" tu lagi...) for surelah kesah love dia ni sweet sangat.. cume kekasih dia ni kena dikongsilah .. sebab kekasih dia ni ramai sangat2 yang sayang.. sure2lah dia ni cemburu tapi dia terima seadanya.. cause ALLAH just satu je.. so, kenalah dia berkongsi dengan other kan3.. (^___^) .. 


Tapi dekat dunia ni dia tak dapat lari daripada pelbagai dugaan .. dah tentu2 salah satunya tentang L tu.. heyy.. dia mungkin "tersuka" orangg yang salah tapi apa salahnya.. dia tak meletakkan apa2 harapan pada orang tersebut.. sebab orang tersebut ialah satu-satunya alasan dia untuk tidak suka pada sesiapa.. hmm.. teragis betul macam cinta yang bertepuk sebelah tangan tapi ia bukan seperti apa korang fikir ye.. tu bukan bermaksud "cinta" dia ditolak .. dah tentu2lah tak akan ditolak sebab dia tak mungkin berterus terang pada empunya badan .... Sure tak mungkin sebab empunya badan tentu tak akan terima dia.. (giler ke apa nak terima dia..yang penting jangan salah faham ye.. hahahaha... ) 

Then, dia mempunyai kawan2 yang prihatin.. sangat optimistik , "memahami" , dan kuat cemburu ... hey !! kejap .. kuat cemburu??? kenapa kuat cemburu?? nak tahu kenapa?? sebab mereka satu kelas ni sangat menyayangi guru2 mereka . so, nampak ada lah bau2 cemburu kat situ.. bukan tu je.. jiwa sensitif mereka tu buat mereka paling cepat nak mengalirkan air mata.. walau apa pun. mereka tetap di hati bagi dia.. dan sudah pastinya dia tahu sahabat2nya jugak sayang kepada dia.. hmm.. :) yang penting sahabat2 nya selalu sokong dia dari belakang .. bila tahu dia ni dah ter suka empunya badan.. (maksud sokong dekat sini bukanlah menggalakkan )

Tung tang.. tung tang. saya sebenarnya dah malas menaip.. but nak cerita kat korang lagi pasal dia yang bergelar "Angel" ni.. dan pada yang baca ni mesti nak tahukan bagus sangat ke dia ni?? dan apa kaitannya dengan tajuk yang saya postkan tu.. percayalah korang  kena follow entri ni untuk tahu kesudahan kisah ... si BIDADARI bumi ni...   

Comments

Popular Posts