Gadis Comel..



Seri yang pakai t-shirt putih tu..sebelah seri tu Shaza... aku pulak yg duk tgh-tgh tu...sebelah aku tu pulak.. Syafiqah...

wktu gambar ni diambil... semase ari guru.... waktu ni bez sangat sebab .... aktiviti diadekan luar n dalam dewan.... syok .... yang xtahan tu ..waktu... budak jumper buat persembahan... siap pakai topeng... pehh... aku duk belakang stage... tengok kuar masuk diorang sume dari dekat... ye la... aku duk kat belakang tu.... hmm... macam2 la dapat tgok... haha...


     Waktu ari guru ni... aku asyik dengan Syafiqah je... hmm... samapai kawan aku merajuk.... owh... bukan niat aku... nak buat kawan aku sume merajuk...maap ye.. kepade Ana... Ayu... Aniem... kite orang kene.. wat keje...waktu ari guru tu... hmm... semua.. pengawas kene uruskan.... pening.... betol... tiap kali korang sume ngajuk.... aku mintak maap sesangat...

Comments

Popular Posts