boleh x aku sebagai hamba Allah... memiliki seseorang yang aku sayangi selain ibu bape ku... n family aku??? jgak selain rakan ku yang lain??? boleh x??
aku sedih sangat sebab aku mudah ade perasaan pada seseorang yang aku belum tentu kenal... klau pon aku dah mengenali orang tersebut... tetap xboleh untuk miliki die... sebab ...dia telah berpunye...
aku... teruk... dalam soal ni... terlalu lemah...untuk menilai... terlalu nipis nye iman ku... sering kali .. hati ni goyah ...ape bila...seseorang yang memahami muncul... namun... dia muncul hanye sbagai seorang rakan.. yang baik.. namun xboleh aku miliki...

ya,Allah...tolang lah.. hambe mu ini... untuk... tetap.. mnjadikan dirimu cinta...sejati mu... ya Allah.. sesungguhnya...dosa ku... menggunung tinggi... ko ampunkan la.. ak... ampunkan la ..kedua orang tua ku...
amin...

Comments

Popular Posts