I miss You Allah !!

xtenang....  aku sedang merasekn kesedihan... tp aku x tau kenape.. aku rse macam rindu kan banyak perkare.. tapi ape... aku rse xtenang... susah nk... cerite... mungkin aku dah makin  jau dari Nya... betol ke.. ya Allah?? ampun kan aku ya Allah... hmm...
aku rase kosong... macam de yang aku nak sangat... aku nk jerit ... aku nak nagis...  tapi knape xboleh???

aku rse cepat bosan... rse malas... hmm... Ya Allah.. bgi lah aku kekuatan tu lawan sifat aku tu... aku takut... aku tersasar... ya.Allah... aku sedang bnyak masalah... tpi aku xpula tau... ape masalah nye...
kenape dengan aku ni ya..Allah..
aku rse sangat terok... ape tande nye tu ya..Allah???




aku rase rindu pade rakan ku....
aku rindu kan.. keluarge ku...
aku rindukan die...

 aku rindukan dri mu ya Allah...
 merindui Rasul ku..tapi
salah ke ???
aku merindui sahabat2 ku...
merindui si die... dan
salah ke aku merindui orang yang membenci diri ini??

Comments

Popular Posts