Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: aku sayang korang sume lah!!!!!!..

Friday, November 26, 2010

aku sayang korang sume lah!!!!!!..

Views
kawan/setiap orang yang aku jumpe...
korang sebagai orang yang pernah wujud dalam hidup aku..
xkan aku lupe kan..
insyaAllah..
aku janji.. korang akan jadi bahagian hidop aku..
aku xkan pernah lupekan sebab aku nak simpan korang sume bukan dalam fikiran tapi dalam hati aku...
aku xnak lupe kan korang sebab aku nak pastikan.. yang aku dapat cerite kan.. sume bende yang aku dan korang lalui kat.. anak cucu aku.. indah kan... sume yang dah kita lalui sebagai.. hambe Allah..yang dah seringkali di uji.. dan di beri nikmat..
alhamdulillah..syukur sume tu dah berlalu..
lepas ni..
pastikan kite cipta kenangan yang indah dan boleh membanggekan aku bile bercerite kat mereka (generasi pas kite) nanti ..
aku harap sangat hubungan yang kita bina/cipta/jalinkan...dll...
ni dapat membuatkan mereke ingat dan faham setiap chapter dalam hidup kita yang masih panjang ni..


  1. agak2 sampai bile kite boleh jadi satu same lain (kawan/sahabat/ dll)
  2. boleh xsampai aku hembuskan nafas terakhir???
  3. nanti andai kate kalau2 aku ni dah tua.. n de penyakit.. yang wat aku lupe kan korang sume..maap kan aku boleh??
  4. andai kate aku pergi dulu.. sebelum aku sempat membina keluarge sendiri.. boleh x korang cerite kan perihal aku pade anak buah aku kalau boleh yang baik2 je tau.. hux99..???(ape la aku ni.. pikir pasal keluarge sendiri.. lmbat ag la anim oii..)
  5. boleh xkorang akui aku sebagai kawan baik korang yang sangat menyakitkan hati..tapi.. menyenangkan hidop korang sume..???(macam2 pulak aku mintak)
  6. pasti kan aku sentiase ade waktu korang nak cipta kenangan ye.. panggil aku tau.. waktu nak ambik gambar..haha..(xcantek pon.. nak sibuk kat gambar orang lain.. hux99) jangan lupe tau..
  7. maaf kan aku.. sebagai orang yang pernah wujud dalam hidop korang..aku nak mintak maaf sesangat sebab xsengaje jengah2 hidop korang... dan masuk dalam hidop korang lalu kite sesame cipte kenangan dengan korang ...walhal..aku xsengaje nak buat tu sume huhu..
  8. ingat bende ni ok!!..AKU SAYANG SANGAT KAT KORANG ..SEBAB KORANG LAH MUSUH YANG PALING AKU SAYANG !!! (kenape musuh??? haha..mungkin sebab aku selalu nak baik2 dengan orang yang anggap aku musuh..supaye sume baik dengan aku.. mungkin la..)
  9. jangan tinggal kan solat n perintah ALLAH tau... ingat kan aku jugak pasal tu..elak la.. wat bende bodoh...(maap bahase xbaik sangat) SEBAB AKU XNAK TENGOK KORANG SUME SAKIT N SEDIH.. PEPON .. BUAT YANG TERBAIK!!!!
  10. haha... ni satu lagi.. baru je teringat.. aku nak korang tahu yang aku xpandai nak tunjuk kan aku sayang korang tapi.. korang jangan marah aku tau.. sebab aku SAYANG KAT  KORANG n ade satu ruang khas dalam hati aku...tuk korang sume...

hmm.. tu die.. ape yang korang perlu tau kalau korang SAYANG KAT Aku JUGAK...
ni la..die ikrar sahabat... yang aku cipte sebelom aku..pergi buat selame nye...
(maap la..aku tak tau bile masenye.. sebab tu aku .. tulis awal2 ..hux99...bace tau..)
hmm... bosan kan kalau bace blog aku ni.. asyik tulis pasal yang emo2 je kan...haha..
tp aku pedulik ape.. dah aku sayang sangat kat korang tu... huhu..



ya,Allah berkati lah.. hubungan yang telah kami cipta ni dan pelihara la.. ia sehingga ke akhir hayat kami...
yaAllah kau la.. tuhan yang memiliki 99 name yang indah lagi.. memiliki ke Esaan dan zat yang xkan dimiliki oleh semua ciptaanMu...aku bermohon.. agar kebahagian di akhir bab kesah hidop kami nanti...
Amin....


daripade saye...


0 comments: