Dia yang wujud dalam kehidupan aku....

Assalamualaikum... hye.. dan annaeahaseyo!!! pade sume...

Haha.. hari ni xde cerite menarik... cume... teringat pulak.. berkenaan..wujud nye.. beberape orang ni dalam hidup aku..

aku xpasti sangat ..bila... aku kenal.. mereke ni.. tapi seingat aku.. mereka...ni.. buat aku happy sangat waktu.. aku tengah sedih sebab..seseorang ni dulu.. xkesah la..sape orang tu...
yang orang yang aku maksudkan.. ialah...
  1. Adik Ayie ... kami de la contact satu same lain kat.. fb.. n nak tau  x?? yang aku kenal... Azie..hmm..nak tau  sape pulak si Azie ni...?? hmm.. rahsia la...
  2. Abang shariff.. die seorang yang baik..die de tolong aku wat kje sekolah...
  3. Ikram... aku xkenal... die sangat cume... aku seronok kenal die... sebab die pandai.. berikan penerangan tentang soal agame... menarik kan..
  4. ..enjoy sangat..
  5. Amirul.. pas aku kenal.. ikram.. aku add je kawan die kat fb .. hmm.. die pon pangkat adik2... die seorang yang baik tu yang penting...
  6. Maaf kepade name xsebut tu.. seronok kenal sume orang ...
hmm... tau atau x kami berkawan kat alam maya ni dalam.. dalam 2 bulan mungkin...
pepon.. aku harap masih boleh... berhubung dengan mereka ni... aku sayang mereka sebagai kawan n adik beradik... yup.. sayang sangat... untuk Adik Ayie.. mekaseh sebab.. still contact akk... seronok ade teman berborak..

Comments

Popular Posts