i'm addicted ....

Weii..  Tolang aku.. aku dah mule suke online until..midnight lorr... Owh no..tapi ape aku buat sebenarnye..??? hihi aku menyebuk tengok2 blog orang la.. sambil2 tu ..mencatat post blog sendiri lorr..
bende yang aku buat bila catat post ni.. adelah :-


  • Online FaceBook.. orang kate sambil menyelam minum air.. tapi aku pulak.. sambil mencatat post 4 blog ni.. aku online fb.. hihi.. sampai orang yang chat dengan aku tanye aku ni dari tadi ke online?? hihi...
  • Aku dengar lagu sambil2 nak mencatat post baru.. bergantung la .. kalau post aku pasal cerite sedih aku dengar la lagu sedih.. n macam tu la jugak sebaliknye..
  • Aku ni terlampau obses nak follow blog orang lain.. sampaikan aku rase aku dah follow lebih daripade 25.. camtu la..ish3.. 
  • kalau aku lapar aku akan ringan2 kan tulang aku buat air untuk dicecahkan dengan biskut.. hihi.. bergantung la jugak kalau ade milo ..aku wat milo ..tapi biase nya aku buat air tea O je.. hehe senang ade uncang kan.. hihi...
  • Akhir sekali aku akan cari gambar dari internet yang mane sesuai tu aku ambik n letak la pade post aku tu..hehe.. 
hoho.. mase tido aku???
owh tak mungkin... jam 4... pagi baru nak log keluar..
aku kene kuat kan azam untuk kurangkan mase berfb n jadi blogger addicted.. wekk
makan pon dah kurang sekarang tapi berat still same je..
hmmm.. tak boleh jadi ni...

Comments

Popular Posts