Miz World???

Assalamualaikum... n hai semua.. korang jangan tertipu dengan tajuk tu ek.. sebenarnya aku nak share dengan korang semua tentang perkara kat bawah tu...




Pelakon terbaik... untuk drama sivik.. n aku kini layak pegang gelaran "DRAMA QUEEN" sebab DRAMA KING syahril dah pegang.. "DRAMA PRINCESS pulak Emy punye gelaran.. apa macam ok??? huhu.. ok la kan.. penat aku berlatih depan orang n rase malu sangat jadi kanak2 Rabina.. hmm.. akhirnya berbaloi jugak... ni sume pasal hari khamis (semalam)

Hari ni jugak ... Target aku nak markah sejarah tinggi daripada atirah akhirnya .. tercapai...
n dapat A+ ...Alhamdulillah.. huhu.. but xdapat kalahkan ain yang paling tinggi dalam kelas yang hanye 1 je soalan salah..
hmmm.. sian aku ... 4 hilang markah ... kecewa... but still lebih bagus berbanding addmath yang markah aku.. hancur dan berkecai... hahaha..

Comments

Popular Posts