Trip ... (JaLaN2 Kat SeLAnGor tu Je..)

haha...
Assalamualaikum semua...

haha.. nak cerita cikit pasal ari sabtu lepas yang bertarikh bila ye....
12/02/2011 yang lepas... aku memang seronok dengan aktiviti kat sana... aku enjoy sangat..
1st tu.. aku ingat aku akan duduk sorang je.. but pagi tu bila sampai.. aku dapat duduk dengan A'tirah huhu...
seronok jugak la.. dapat duduk dengan kawan sekepala... haha...
yang belakang aku pulak.. si Manyoo.. hehe (mana datangnye nama tu...) hehehe.. ade lah.. Tempat 1st yang kami pergi kilang coklat.. wahh aku paling suka la pergi situ.. wangi sangat bau kat situ... huhu...
 






Waktu program kat kraftangan Malaysia tu.. memang best dapat berkerjasama dengan kawan2 daripada kelab SPBT sekolah.. hehehe..


 Lepas ikut exploresss... time snap2 la...


 kami just dapat tempat ke-3 je.. tapi ok la kan.. hmm.. ape yang penting kerjasama...!!! sejak tu.. aku dah boleh rapat dengan adik2 frm 4 tu.. huhu.. sebelum ni.. cakap pon xpernah but sekarang semuanya ok... adik2 yang aku maksudkan tu... ( Aziq Manyooo.... n Faizul.. huhu.. Faizul ni.. on the way nak jadi manyoo kot.. aku pun xpasti sangat la.. rasanya dah jadi manyoo sejak kumpulan oren ditubuhkan dalam trip ni...





 (Faizul.. n Aziq Manyoo)


Geng Manyoo @ Geng Oren/ SPBT
kenangan ni xkan dilupekan ye...

Comments

Popular Posts