Aku PEnAT lORRr...

hari ni.. memang penat sangat sebab malam tu aku tak tido nak siapkan kerja sekolah.. sampai pukul 2 pagi aku xtido.. aku jadi bengang dengan diri sendri sebab xberjaya siapkan kerja sekolah tu sebelum kol 12..

hmm.. pagi tu macam biase la dengan beg yang berat dah tentu la.. aku pergi ke sekolah.. huhu.. waktu bm tu.. aku try nak masuk forum... huhu.. xtau la.. macam mane kan..
ari yang same gak petang tu.. aku pergi sekolah tegok MTAQ.. but tujuan just nak tengok2 aku tu.. bertukar menjadi .. "eh aku pon nak masuk la.. hmm.. tapi takut la..." hmm.. lame2 aku masuk pertandingan khat.. huhu.. getar tangan nak menulis khat tu.. ye la.. sebab dah lame tak buat khat... hmm.. tak tau la .. ade tempat or tak aku .. dalam pertandingan tu..aku memang berharap boleh menang la.. but xmenang pon xpe kot...

malam tu pulak ade kelas addmath.. wah ... lagi penat la otak aku nak berfikir... hmm... xpe la.. pengorbanan..

Comments

Popular Posts