Aku RinDu kaMoo...

Assalamualaikum... n hai sume..
hmm.. sebenarnya.. aku tak ade cerita nak kongsi ni.. but... aku xtak akan biarkan blog aku ni.. berhabuk setebal 1 inci... ish3...
huhu.. cuti datang lagi la... n kerje sekolah dah tentu2 je.. ade dalam satu bakul kalau dikumpulkan.. huhu.. belum kira lagi kerja sekolah yang cikgu bagi lepas kelas tambahan yang tengah berjalan dengan lancarnya .. sekarang ni.. huhu...

esok ade kelas lagi.. sepanjang minggu ade.. dah siap ade jadual lagi... huhu.. semalam nye cerita.. aku hampir ditinggalkan ... keseorangan dirumah... but nasib kelas abis tepat pada masanya.. walaupun dah lebih 30 minit daripada masa sepatutnya... hahaha... kesian aku...
huhu.. plus ag... semalam.. aku siap ala kada je.. terus pergi pahang.. on the way sana.. aku tertido kejap.. ish3.. penat betul... dah sampai tu.. aku terpaksa tunggu angah kat terminal kat temerloh tu.. tunggu punye tunggu.. aku de nampak sorang budak yang comel.. dia dengan ayah dia kot.. duduk kat tempat depan tu.. sambil tu die tengok cerita karton.. huhu.. die gelak comel sangat,...

huhu.. pas tu angah sampai.. n kami pergi dari situ.. n menuju ke kedai makan.. dah lapar waktu tu.. tunggu angah yang kelewatan... lepas makan .. adik tengok phone aku n.. de nampak gambar budak tu.. my adik kata.. pela keje ko lang... huhu.. aku gelak je... nothing to say lagi... lepas makan tu.. tak sangka akan jumpe budak yang comel tu lagi.. huhu.. adik yang bagi tahu.. kalau  tak aku tak perasan pon.. huhu.. aku senyum je.. sebab tak sangke akan jumpe budak tu la,... huhu... keluar je dari situ.. aku n akak aku.. round cari kedai pakaian.. huhu.. shopping abis la.. kalau aku jalan dengan  dia tu.. but huhu.. aku pon boleh dapat something daripada die.. best gak la...huhu.. n dah naik shopping tu.. macam2 jugak yang my angah ni beli.. aku pon nak join jugak membeli but nak beli bukan guna daun pokok rambutan so.. aku batal ka niat n just beli apa yang perlu je.. kat situ sekali lagi aku senyum kat adik aku.. sebab budak yang comel tu... pon ade kat situ.. wah .. tak sangka pulak .. kebetulan... 



hmm.. dah penat jalan2 dengan angah.. time tuk berpisah dengan die.. kami nak balik rumah... dah petang dah .. hmm.. sedih jugak.. ye la .. jumpe tu jarang.. but kalau angah ade kat rumah tentu kami akan bergaduh.. huhu... elok jugak kalau macam ni je... xgaduh.. bahkan makin rindu la.. pada angah.. kawan gaduh2 kat rumah... huhu.. sayang angah...

Comments

Popular Posts