Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Epy But U buAt KaMi SaKiT aTi..

Friday, March 18, 2011

Epy But U buAt KaMi SaKiT aTi..

Views
Haii... Semua..
Hari khamis yang lalu... budak kelas kami ade rancangan untuk makan petang bersama.. huhuhu.. tahu tak.. tu lah kali pertama aku makan bersama2 kawan2 kat luar.. huhu.. memang semangat nak pergi... huhu.. waktu on de way tu.. hmm.. i wish something .. huhu jadi kenyataan.. huhuhu..Epy nya.. atas motto tu aku senyum je.. huhu.. macam orang gile je.. =P

But waktu makan tu .. kami borak2 .. sangat menyakitkan hati bila.. mereka buat kami dihadapan mereka ni sakit hati.. kenapa buat macam ni.. kate kawan.. mana pergi dah.. maaf.. korang memang buat aku kecewa...
but kecewa yang aku terubat jugak.. sebab nya.. kerinduaan yang dah terpendam lama terhadap Hamizah berakhir jugak.. hmm.. waktu jumpe Mizah time tu.. banyak sangat yang kiteorng bualkan.. diselang-selikan dengan gelak ketawa yang agak sopan .. but still meriah... huhu.. Mizah siap hidangkan air lagi.. but kami dah kenyang n dah penuh sangat dah ni.. hmm.. xpe la.. orang bagi kite ambil lah... but air oren yang dibancuh tu.. not bad.. nice...!!! Mizah.. thankzz layan kami dengan baik.. sepanjang hari tersebut..

0 comments: