JanGan JaUh..!!

Hai semua..Mood: hmm.. sedih +tak terkate,..

.. minggu lepas ade rakan2 yang wat komen tentang sorang kawan baik aku ni.. but die ni bukan lah dari kelas kami.. hmm.. aku pun bukan nya tahu siape.. dieorang asyik nak elak dari aku.. ish..!!
geramnya..
hmm.. lepas tahu ape yang sebenarnya yang dieorng sorokkn.. bermulalah cerita yang mane.. aku dah buat kawan yang aku anggap kawan baik .. kecewe sangat dengan diri ni.. aku tahu dalam hal ni aku bersalah sebab buat die macam ni.. but ni sebahgian rancangan yang tak dirancang.. hmm.. rasa bersalah sangat.. bila.. gunekan cara macam tu pada.. some1 yang kite sayang kan.. hmm.. buruk baik die.. die still kawan aku!!!




Arhh!!! serabut .. sekarang ni jumpe die pon aku tak tahu nak cakap ape.. aku tahu die marah..
aku ..kawan yang die anggap memahami buat macam ni.. pepon.. aku tak tipu... hati aku memang tak nak buat macam tu.. cuma seperti kawan yang lain bagi tahu.. tu untuk tegur die.. n nak die sedar.. hmm.. but sebagai kawan die.. aku faham la die ni kalau marah macam tu lah jadi nya.. hmm.. kalau lah die tahu. yang pada awal nya aku tak sengaje tinggalkan die.. ..hmm..
but hari ni.. 27/4/2011 aku happy dapat cakap dengan die.. walaupon agak kekok.. macam baru kenal je.. but still eppy gler la.. hmm.. aku sayang die .. rindu nak tengok die senyum.. macam dulu balik... hmm.. rase sedih la.. kalau kawan2 jauh.. tak mahu lah!!!!! maaf sangat ye!! walaupon aku tahu tak mudah untok hati kita memaafkan.. betul tak??

Comments

Popular Posts