Demam..!! n Mencabar..

Assalamualaikum semua..!! alohaa...!!

tahu tak.. sejak minggu lepas aku demam... arhh... tahu tak kenapa???
ish3... soalan yang tak patut aku tanya .. sebab yang demam aku.. bukan kalian semuakan..  ='(
hmm.. aku demam aku kawad... but time kawad tu tak ade masalah pulak.. but bila dah sampai masa nak balik.. aku mula pening balik n back 2 orang yang sakit.. ish3... may be aku demam kawad kot.. ye la.. dah dekat sangat dah tarikh kawad peringkat daerah tu.. hmm... rabu ni je.. 4 hb 5 thn 2011 ni je.. mahu tak pening fikir.. ish3.. aku dah lah tak mahir sangat.. but kalau aku sorang2 tak mahir tak apelah.. ni dengan seramai2nya lah tak mahir lagi.. dah lah dengan main2 lagi die orang dalam barisan .. tak takut ke?? hmm... suke hati lah.. yang nak menang tu siapa sebenarnya??? ish3.. pepun  =) dulu ye..


semalam jugak aku ade terbaca post cikgu  kat fb pasan perbandingan budak tahun lepas dengan kami ni.. kami tahu yang kami banyak beza dengan mereka tu.. tahu tak macam langit dengan bumi... ish2... kecewe baca cikgu buat perbandingan .. kenapa jadi macam ni ??? kami memang tak secemerlang budak 5sc tahun lepas but.. kenapa nak bandingkan sebegitu rupa.. kami tahu jugak yang kami ni malas ..tak serajin mereka tahun lepas... maaf cikgu... kami memang macam ni.. tak pernah nak serius bila belajar.. but kami semua ade hati yang cepat cair.. bila baca tu semua... kami menanggis .. tanya je budak lelaki kelas kami.. mereka pun sedih cikgu buat macam tu.. may be cikgu buat untuk kebaikan ..nak kami berubah..but kami bukan jenis yang berubah dengan cara begitu...


hmm.. banyak betul dugaan tahun ni... hmm.. penat lah.. ya Allah kuatkan lah semangat kami untuk meneruskan pejuangan ni ... kami terlalu lemah...!!! hmm..

Comments

Popular Posts