Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: 7 JuN yang lalu...

Saturday, June 11, 2011

7 JuN yang lalu...

Views
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•Happybirthday♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪。◕‿◕。 HaPPyBiRthDAyToMe ... ♪ ♫ ♪ ♬♪ ♪♫*•.¸.¤♪♫•*¨*•.¸¸HaPpy BiRtHdAy tO Me¸.•*¨*•♫♪♪¸¸¸¸.•*¨*•♫♪。◕‿◕。HaPPyBiRthDAy t0 ME.. ♪ ♫ ♪ ♬♪♪♫*•.¸.¤♪♫•*¨*•.¸¸HaPpy BiRtHdAy tO Me¸.•*¨*•♫♪♪.....smoge pnjang umor....♥ huhu..


╔♫╗────────╔═╦╗─♫╗╔╗─╔╗─♥──
║╩╠═╦═╦═╦╦╗║╚╠╬╦╣╚╣╚╦╝╠═╦╦╗
║╦║╬║╬║╬║║║║╔║║╔╣╔╣║║╬║╬║║║
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♫═╩╩╝╚═╩╩╩═╩╩╬╗║
────♫╝╚╝╚═╝─────────────╚═♥



7 hari bulan yang lalu ulang tahun Nemo yang ke-17 aduss...terharunya bila ramai yang wish nemo at number phone Nemo... =)


hmm petang tu pulak Ana ..Anim Zul n Anis datang rumah... huhu.. huhu tahu x.. ape yang ana bagi wat Nemo terahu n terperanjat.. huhu.. coklat cadbury   dengan something yang Nemo tak boleh lupakan..iaitu kad ucapan yang dibuat guna komputer dengan tangan.. huhu nanti Nemo scan kad tu ye... punya eppy sampai coklat tu makan sorang je... hmm.. tp bagi adik sikit.. family lain xwish pun .. kecuali angah yang sekarang ada kat Jengka.. hmm.. sedih nya.. dah tu hari tu kena buat banyak benda.. aduss penat lah..














sedih mereka sendiri tak ingat.. hmm.. tak pe la.. tak penting pun kalau ingat kan.. huhu.. budak ni dah touching la pulak.. =') hahaha..



0 comments: