Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Aku Sepanjang Bersama Kamuu..

Sunday, June 26, 2011

Aku Sepanjang Bersama Kamuu..

Views

Aku pasti bakal rindu zaman persekolahan yang bakal tamat tak lama lagi.. Aku pasti rindu gelak tawa rakan2 yang jadi penghibur.. aku pasti rindu guru2 yang tersayang.aku sudah pasti rindu akan suasana kelas yang kadang2 bising bila ketiadaan guru.. hmmm... sekarang ni pun aku rasa kehilangan rakan2 yang telah berpindah pada tahun lepas..pada tahun lepas hanya air mata saja yang menjadi penganti untuk sebuah senyuman kepada rakan2 yang berjaya mendapat tempat di sekolah baru. Susah untuk terima pada awalnya .

Namun alhamdulillah bersama2 rakan kelas yang baru tahun lepas kenal hati budi mereka juga terasa merekka juga rakan2 yang sukar untuk dicari ganti kerana mereka juga bersama2 menemani kita takkala dalam kesukaran dan kesedihan yang teramat.
Aku sudah pasti rindu kenangan aku di sekolah .. walaupun telah bergelar senior berada di tingkatan 5 ..haha.. aku mengaku kadang2 perangai kebudak-budakan tu lebih daripada yang matang .. cuma kalau dengan adik2 menengah rendah tu kenalah tunjukan kita ni dah matang n kauorang tak boleh tentang..haha.. gitulah yang sebenarnya..


 jamuan Hari raya.. seronokkan time ni.. 2010
 kita sama2 tersenyum.. indah saat kita bersama..
 time ni pengetua nak pindah kita ambil peluang kan.. hehe.. ape korang ni ?? xpandai bergambar?? haha..map aku saje ambil gambar ni..
budak lelaki memang poyolah.. tapi koranglah yang aku benci tapi sayang..


tahun ni sangat mencabar.. semuanya bermain dengan emosi.. boleh ke kami mengharunginya ya Allah??? pasti boleh bukan.. pandulah kami ya Allah.. aku bermohon..

0 comments: