Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Anis..!! CaTatAn Lama.. yang MenaRik ???

Friday, June 24, 2011

Anis..!! CaTatAn Lama.. yang MenaRik ???

Views
queen.anim.nemo (gelaran aku kat blog tu)
Satu kelas terperanjat bila Anis marah Ayie bila.. Ayie nak pinjam buku math untuk di tirunye... dalam bahase cina.. kami satu kelas gelak besar bile dengar Ayie kene mcm tu.. Anis memang suke..kumpulan..artis korea..jepun..n other yang same waktu dengannya... tapi.. bila die marah ayie macam tu kami terkejut sebab die xpernah hadiri kelas or belajar secare formal.. hari ni pon aku dikejutkan lagi.. ..


... aku tak tau la... nak bgi tau macam mne perasaan aku.. waktu Anis kawan aku seorang budak asli... yang bukan islam.. membace doa makan.. hehe... dia siap tadah tangan waktu dia membace doa tu.. aku rse sangat kagum pada Anis... hmm.. waktu kejadian tu merupekan waktu rehat... kami duduk dalam kelas dan...kami berbual tentang satu perkare... dan Anis pun menadah tangan dan mule...membace... bismillahirahmanhirahim...Allahhuma...... tetibe aku rase satu perasaan yang aku sendri tak tahu nak cakap macam mane... aku mule nak keluarkan air mate... (ish.... ape la aku ni)... hmm.. aku pon tak tau kenape...

ya,Allah..kau bukekan la... hati Anis untuk memeluk islam satu ari nanti ... aku.. kagumi die ... pandai... baik.. dan die jugak antare rakan yang aku sayang sesangat...


1 comments:

airel chan said...

really.. aku sndri nk nangis bler bace post nih..
(TT,)
hahaa.. sedangkan org islam pon lom tntu bleh diam waktu doa dibacekan/azan berkumandang~