Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Cantik !!!

Thursday, June 30, 2011

Cantik !!!

Views
n Assalamualaikum..
huhu.. hai pelayar alam maya... apa khabar?? hope baik je..
hmm.. hari ni sebenarnya Nemo rasa nak tidur je.. tapi Nemo jarang dapat tidur petang hmm.. sibuk.. sebab tu lah memang penat je memanjang tapi nak buat macam manakan.. tahun ni tahun penting .. kena berkorbanlah .. huhu..
 lagi satu Nemo rasa tahun ni makin banyak yang berubahlah ..haha tengok je muka Nemo sekarang tak macam dulu .. ish .. sedih betul lah.. pepun cantik luar saja tak berguna jugak kan...
huhu.. tak pe.. kita mesti usaha untuk mendapatkan ilmu dan juga . terus berusaha untuk menjadi cantik dari dalam.

Nemo suka Selena Gomez ni.. huhu.. die comel .. ceh.. tapi jangan salah faham Nemo letak gambar Nemo sebelah gambar die k.. keh3..








0 comments: