Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Maksud Hidup??

Saturday, July 2, 2011

Maksud Hidup??

Views
Assalamualaikum pelayar alam maya semua.. 
hope sihat saja .. Nemo baik saja alhamdulillah cuma hati je yang makin sakit..
tak tahu kenapa..
may be sudah makin jauh dari rahmat Allah mungkin...
hmm.. harap tidaklah begitu.. 
apa pun Nemo tetap akan catat entry blog Nemo untuk bagi tahu pelayar2 semua tentang sesuatu yang membuatkan Nemo tertarik nak menghadap skrin dan papan kekunci benda yang canggih ni..hihi..


Korang pun tahukan yang Nemo ni macam korang juga ada kawan2..
kalau fikir balik macam mana Nemo nak jalani hidup tanpa teman yang memahami Nemo..
dan bagaimana pula kalau kami berpisah nanti ?? mereka boleh ke ingat pada Nemo..?? ish3.. malas nak fikir bertapa sedihnyakan..

Nemo harap Nemo akan terus jadi yang terbaik untuk semua..
tak mahu ada benci membenci dalam hati ni.. hope lah.. 
pepun Nemo terfikir macam mana nama "Nemo" tu terlekat semula pada Nemo ek??





yang ni pula no comment lah.. sebab Nemo rasa kalau ada teman macam ni mesti hidup ni jadi tak kena.. haha.. betul tak??tapi ni pendapat Nemo lah..


dekat rumah pula Nemo selalu tinggal dengan adik je kalau mak ayah keluar.. tapi selalunya kalau adik pun keluar hai.. tinggal soranglah nampaknya..




0 comments: