3 syawal dah...

✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫


hmm.. may be tak terlambat lagikan untuk Nemo ucapkan selamat hari raya dan seribu kemaafan Nemo pohonkan kepada semua kalau ada salah dan silap.. ish... sedihlah pulak..

hmm..
Nemo tahu Nemo dah banyak buat salah dekat orang sekeliling.. n kawan2 dekat laman sosial mungkin.. but .. yang lepas tu boleh lupakan tak??? hehe.. maaf ya..

apa2 pon... Nemo sikit stresslah.. trial memang dah habis but resultnya .. hanya Allah dan cikgu yang menanda je tahu.... arhhhh..... pasal result ni boleh jadi stress la...

hmm.. apa pon hari ni.. ulang tahun kawan Nemo.. nama dia Nur Hanim..  tadi seronok kat rumah dia.. meriah lah... ramai yang raikan dia.. ish boleh cemburu lah ... huhu...
untonglah bezday girl kita tu...
 dah lama dah tak update blog ni dengan catatan sendiri.. haha.. memanglah.. Nemo sibuk dah.. dah lah tahun ni nak SPM... patutnya Nemo belajar.. but nak jugak hadap blog yang xseberapa ni... ish3,.. (cakap dekat diri sendiri: Nemo baik belajar .. nak result baik untuk trial dah lepas ..tapi nak result baik untuk SPM boleh je.. mula lah dari sekarang... NOW!!!)
aduss... tengok Nemo dah rasa bersalah pulak.. nak pergi belajar.. tapi dah letih.. rasa nak tidurlah pulak..


Cikgu saya tahu trial ni saya punya naskah jawapan sangat teruk... maafkanlah saya... saya dah usaha sebelum trial bermula dah.. saya tak online pon.. saya study but.. tu je yang mampu untuk masa yang singkat ... maaf sangat... rasa nak nangis je.. kalau tak dapat capai target cikgu... maaf cikgu.. saya betul2 dah habiskan masa saya untuk jawab paper .. xtidur pon masa exam berlansung... tangan sentiasa menulis mata pula.. pandang kertas ,jam dan sesekali saya jeling jugak orang sebelah yang tengah tidur time saya bertukus lumus... adoii dia lagi buat saya hairan .. budak kelas SC pon boleh tak sempat nak jawab exam dengan baik.. tanpa tidur dan sentiasa berfikir untuk jawapan.. macam mana pulak budak PA selamba tidur... ish3.. sempat ke dia buat sampai siap????

Comments

al_hakim said…
kejap je dah hari raya yg ketiga kan?
Cik Dessert said…
haha.. rasa tahun ni paling cepat masa berlari... hmm.. ari ni dah raya ke empat pulak.. =)

Popular Posts