Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Dream High 2

Thursday, March 8, 2012

Dream High 2

Views
Assalamualaikum pelayar alam maya?? 

Tengok gambar ni.. apa kena mengena dengan entry kali ni kan???
scroll bawah....





 Gambar ni Anim print skrin sendiri.. hehe.. (macam tak de keje kan)


Suke pandangan Ji yeon ( huhu..)



Suka..suka..suka sangat lagu slow ni!!!

ooo yeah..!!

Okey suke lagu ni sangat2.. Wuahhh..
..Sebenarnya.. pukul 3 nanti dah nak kena bertolak.. 
selama 3 hari tak ada ni..
korang jangan rindu Anim tahu.. hehehe (tak siapa pon rindu kan)

hmm.. Tahu tak punyalah tension beg tak muat... mungkin sebab bawak banyak baju kurung dan beg tak de la besar pun.. kecik je...
tension!! sampai online ...
btw.. 
Anim.. nak ucap selamat tinggal ..
jangan rindu Anim tahu ..
kalau rindu dengar lagu dekat atas tu..
:)


13 comments:

Afiq Yassin said...

nemo nape ltk pix afiq ni.. lepas tu tak letak credit plk. ha3

nur said...

okey.. nak ke?? haha.. :P

Afiq Yassin said...

nak ler.. nape ltk pix afiq dgn jiyeon plk tu

nur said...

ish tolong la.. bnyk2 jgn la .. senior pilih hero nemo.. ish2.. xmau la..

Muhamad Azam said...

Nice Entry

jom jejak blog saya pulak http://blogbudaksengal.blogspot.com/

Dak Fisha said...

ni episode bape?? aloo kita baru tgk smpai episode 4. em. jom terjah sini http://coretandakfisha.blogspot.com/2012/03/alkisah-broadband-aku.html

Sakura Aihana said...

e'eh nemo knpe kita de senior yg agk perasan ek??? hahaha... mmg rndu nemo nnti ...huhuhu sbb nnt x de tmn borak

Detective Fiqa said...

wahhh sweett jee tgk gmbr tu :)

fathi putera said...

jom-jom

http://fathiputera.blogspot.com/

Ida Roslan said...

sedap lagu tu =).
drama apa yew?

nur said...

:) dream high 2..

Sakura Aihana said...

Dream high 2... dream high 2... dream high 2

cweet pinky said...

MINAT JIYEON ! ^^