Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Owh tak mungkin la...

Friday, September 2, 2011

Owh tak mungkin la...

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫

Haii semua..

oitt.. mesti agak pelik dengan tajuk post Nemo kali ni kan..
haha... haruslah.. sebabnya Nemo pon hairan juga..
kenapa Nemo terlibat??? bukan Nemo sorang je yang budak tu tag n komen.. kalau komen pun sikit2 je..
haha... terperanjat juga la.. untuk pengetahuan semua saya tak bercinta atau apa2 yang sewaktu dengannya..
owh ... saya still belum habis SPM lagi.. so tak sesuai lorr....




kalau ada perasaan pun.. just padamkan cepat2 je.. takut jadi parah..
kecewa berlebihan pulak nanti.. 

lagi pun saya ni macam budak2 kadang2 perhh.. susah nak handle ...
merajuk pun kuat.. cemburu pun boleh tahan jugak...
dengan kawan2 pun cemburu apa lagi kalau ada tutttt......




0 comments: