Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: MaGgie...

Thursday, October 20, 2011

MaGgie...

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫

hehe.. maggie ye x..
apalah yang Anim nak ceritakan di sebalik tajuk ni..
sebenarnya Anim nak cerita yang hari ni.. Anim kena balik sendiri ...jalan kaki ok..



penat .. dalam pukul 2.40 ptg Anim mula bergerak dari sekolah.. dan bila sampai rumah dah pukul 3.15 ptg.. perhh... jauh jugak kan.. kalau ambil masa macam tu.. tapi ok la.. hari Anim dapat pujuk hati Anim untuk balik jalan kaki dengan rasa bahagia je dan tak banyak komen..
sebelum bertolak dari sekolah.. Anim target balik ni nak makan .. ye la.. lapar rehat makan roti je.. ..nak tahu tak ape yang Anim targetkan untuk jadikan menu ..bila sampai rumah nanti???
hehe.. MAGGI.. teruknya menu Anim kan.. tapi jangan tak percaya maggi ni kira best tahu ..tapi bagi orang yag macam Anim yang jarang nak makan maggi,.. sebulan sekali pun tak tentu lagi dapat makan.. hmm.. yela biasa masak je.. ataupun langsung tak makan nasi sampai pagi esoknya.. then, pagi esoknya.. sebelum kelas cikgu kesayangan mula pukul 7 pagi... Anim ambil peluang pergi kantin sekolah beli kuih.hmm.. seronok time tu.. terutamanya bila.. makan dengan kawan2 yang happy2 je... rasa bertambah selera... (padahal makan kuih je tu..)

0 comments: