Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Apa SPM tak JADI...???

Thursday, November 17, 2011

Apa SPM tak JADI...???

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫

 tengah2 study.. tiba2 blank .. tapi yang teruknya.. nemo duk update blog pulak.....
ish...
risau lah...
kawan yang boleh dikatakn pandai2 pon bagi respon yang sama..
.....
soalan senang tapi risau cuai n skima xterima ...
iiigooo..
tak ada tempat yang tenang ke untuk nemo nak study??? 
hmmmm.......
nak tahu hari 1st berperang dengan mata penal...
30 minit pertama tu asyik rasa tak kena je.. menggigil tu satu lagi.. time jawab tu...
just fikir... KAU MASA DEPAN AKU..
hmm.. kan bagus kalau tiba2 dalam tv umumkan SPM telah dimansuhkan!!! 
hahaha... xla aku susah hati...
tapi dalam mimpi boleh lah kot... tu pon kalau nemo bermimpi..!!
hope graf purata untuk spm kali ni.. menyebelahi aku...



2 comments:

atie tyra said...

your wish la makcik !
haha ! tunggu aku jadi menteri pelajaran. baru mansuhkan.

nur said...

haha.. ok3.. i hope Cik Atie tyra kita ni jdi menteri pelajaran.. hahaha...