Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Lelaki Berkaca Mata Lebih Menarik ?

Thursday, November 24, 2011

Lelaki Berkaca Mata Lebih Menarik ?

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫



 "Berkaca Mata"

"Jika dulu lelaki berkacamata dianggap nerdy dan geek, kini stereotype itu mula berubah. Wanita kini lebih tertarik pada lelaki yang memakai kacamata, kerana memperlihatkan kepintaran lelaki tersebut."

Wahh menarik bukan statement ni.. ada kemungkinan betullah ... tapi Anim tak pernah anggap dia orang semua nerdy dan geek.. huhu.. dari dulu lagi Anim suka tengok kawan2 yang wear glass ni... (tapi pandang yang perempuan k..) diaorang sume.. akan nampak lain sangat .. sebelum ni mata diaorang akan nampak lebih bulat sikit.. but bila dah lama pakai.. mata diaorang nampak kecil je... huhu..  
Panggil Dia Keceng tapi Anim Panggil Cheng.. (map gambar tak jelas sangat)

Ada jugak Anim tengok kawan lelaki yang pakai cermin mata ni .. dahlah dia putih.. bila bukak cermin mata sepet je.. huhu.. (budak2 kelas panggil dia korea celup)


Persoalannya apa motif aku letak gambar ni???
jawapannya.. SAJA!!



0 comments: