Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: hmm.. Angel Dah patah Sayap..

Friday, December 16, 2011

hmm.. Angel Dah patah Sayap..

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫






Mesti ramai yang pelik dengan PERUBAHAN ni.. tak kira dari pihak sesiapa pun pasti akan bertanya.. kenapa asyik macam ni je.. sure la.. agak pelik bila ni semua jadi.. perwatakan masing2 boleh berubah sama sekali.. hmm.. dah tentu2 la.. sebelum ni dia dah fikir sedalam2nya.. tapi kenapa tak fikir impak pada diri ni.. dah 3 hari lepas diri dia cuba bagi tahu yang diri ni bakal kehilangan.. nampaknya diri ni tak berjaya memendam lebih lama.. hujan bagai tahu yang diri ni sedang memanggil untuk minat teman .. 
Bila agaknya tangisan ni akan berhenti?? kenapa setiap kali berlaku ni semua aku lemah... 
hmmm... 

Few words are always unspoken...Few feelings are always unexpressed...  
hmm.. kadang2 terlintas dalam fikiran ni menyesal mengenali dirinya.
tapi tak seharusnya aku berfikir sebegitu.. 
 aku membenci??tak mungkin.tapi kalau nak melupakan tak salahkan kalau aku membenci??? salah ke??
Allah dengarlah rintihan ini... bila agaknya ia akan berakhir?? 
berikanlah kekuatan .. sesungguhnya aku berharap... 
sesungguhnya sumber kekuatan ku telah pun hilang...
hanya padaMu aku berharap..







Without you there is no meaning of my smile, feelings and happiness…

but your wish.. .. i will try to make it true... pray for me....
Terpaksa menipu diri sendiri.. mungkin dapat buat semua bahagia lepas ni..


0 comments: