Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: KiSah KEkaSih... Rindunya!!

Sunday, December 18, 2011

KiSah KEkaSih... Rindunya!!

Views
   ✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫



03/12/2011 lalu kami bertemu..
Sebelum kami bertemu aku dah pun jatuh cinta pada dia.. namun petang tu aku dikhabarkan dia hilang.. tak sangka aku begitu sedih dengan kehilangannya petang tu.. mungkin aku teruja untuk bertemu dia pagi esok .. namun, berita kehilangannya membuatkan aku terlalu sedih.. kenapa ek?? cepat benar aku mencintainya sedangkan kami  belum bertemu.. menangis!! tu la perkataan yang boleh aku sebut di sini.. bertapa aku mahukan dia jadi teman aku saat tu ..
Dengan izi Allah dia kembali ..dan berita dia kembali sampai kepada aku.. gembiranya saat aku dikhabarkan tentang dia.. "dia dah balik .. sekarang tengah makan, sian dia kesejukan." tu lah lebih kurang mesej yang sampai kepada aku waktu tu.. 
 Keesokan,harinya pun tiba.. aku bertemu dengan dia.. dalam keadaan yang tak sangka2... perhh peliknya ayat aku kan.. tapi tu je yang aku mampu bagi tau.. 


sedihkan.. sekarang aku betul2 kehilangan dia.. sedihnya... kena terima kenyataan ni.. walaupun pahit..
tapi aku tetap tunggu dia pulang... harap dia dapat main FB dengan aku lagi.. rindu dia kacau2 aku.. ..
hmm...
hmm.. kalau satu hari dia kebali.. mungkin dialah milik kita.. tapi jika sebaliknya .. kita terpaksa terima yang tu adalah takdir kita..
Aku hilang semua nya.. tapi yang penting .. dia pernah buat aku gembira... ~~`


0 comments: