Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Pencuci Muka Paling Efaktif.. hah!!

Thursday, December 1, 2011

Pencuci Muka Paling Efaktif.. hah!!

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫

Apa agaknya yag special sangat pencuci muka yang Anim bagi tahu korang ni??? hahaha..nak tahu kena baca entri sampai habis k.. 
 Baru2 ni Anim ade dibawa makan KFC .. macam special sangat je kan makan KFC tu sampai Anim nak cerita ni... ish macam bagus sangat je kan.. hahaha..
Perrhh ..geram dengan keadaan anim yang kurang selesai bila makan ayam... tak banyak pun makan, tapi dah mula rasa muka ni dah xselesa.. hrrrr... geram!!! ... hahh.. nak tahu apa yang Anim buat supaya xterus dalam keadaan yang tak tentu arah tu???
  • Anim basuh tangan ...
  •  Anim masuk bilik air .. then, ambil ubat gigi.. yang berjenama  colgate tu.. then, jadikan pencuci muka... hah... ambik.. terus selesa balik... hmmm... pelik betul lah pe yang Anim buat tu kan.. tapi nak buat macam mana ... cuci muka pakai pencuci biasa dah tentu2 tak akan membantu pun... 
keluar dari bilik air tu.. anim senyum je.. then , sambung makan balik.. hmmm... rasa sejuk je muka time tu... masa tengok Anim senyum tu ..mak tanya.. "dah okey dah??" . Anim jawab .. "dah.." "alang guna colgate mak.. dah okey dah ni..." huhuhu... nampaknya sekarang ni Anim dah jumpe pencuci muka baru.. hahahaha... memang gilarrr betul apa yang Anim buat tu kan... tapi dah xada pilihan lain dah... nasib Anim tak ambil  clorox cuci muka..!!! haha.. apepon ni rahsia kita k.. jangan bagi tau orang lain tau..!! hahaha ( huhu... tak logik betul... kenapa Anim cerita kalau suruh rahsiakan !!?)
 hmm.. kalau nak tahu Anim dah tak dapat habiskan AYAM KFC  ^__^'

so, lepas ni kuranglah makan ayam...!!!


3 comments:

atie tyra said...

Hahahahahhahahahahahhahahahahaha !
nemo tak betul !!!!!!!!1

atie tyra said...

Hahahahahhahahahahahhahahahahaha !
nemo tak betul !!!!!!!!1

nur said...

nak buat macam mana... xboleh di biarkan.... hahaha..