MY HEART WILL GO ON ..

✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫


Awak tak tahu setiap kali saya online mukabuku mesti saya nak stalker fb awak dulu.Awak tak tahu saya sanggup tak tidur semata mata nak tunggu awak online.Awak tak tahu betapa gembiranya saya bila tengok awak online di chat list saya.Awak tak tahu yang jantung saya berdegup kencang walaupun hanya tengok gambar awak kat mukabuku.


Awak tak tahu kebanyakkan status saya kat mukabuku saya kebanyakkan saya cerita pasal awak.
Awak tak tahu yang saya gembira tak terkira bila awak hantar chat kat saya
Awak tak tahu yang saya tersenyum sorang sorang macam orang gile bila awak “komen” atau "like" status saya.
Awak tak tahu saya terasa hati bile ada orang komen atau like status kat mukabuku awak tu.
Awak tahu saya teringin sangat nak komen atau like status awak tapi saya takut awak tak bagi respon.



Comments

Popular Posts