Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Terima kasih untuk segalanya...

Friday, December 16, 2011

Terima kasih untuk segalanya...

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫
Mungkinkah ni adalah tangisan kegembiraan kerana telah pun dapat jawapan ??? mungkin jugak.. tapi kenapa tak diberi pilihan selain "ya" atau "tak" ???
Sedangkan aku butuh sangat pilihan lain.. dan jika tidak diberikan pilihan lain tu.. aku just mengharapkan setiap pilihan jawapan yang dipilih adalah salah..
kenapa setiap jawapan untuk kesemua pertanyaan yang bermain dalam kotak fikiran aku "ya" ??



 kenapa  bukan "tak" ???
  1. kenapa "ya" .. aku telah hilang satu watak yang penting dalam hidup ni.
  2. kenapa "ya" .. aku dah tak dapat lagi panggil dia dengan gelaran tu lagi..
  3. kenapa "ya" .. aku tak akan dapat berkongsi suka duka..
  4. kenapa "ya" .. aku tak seharusnya berharap yang dia akan terus jadi watak utama tu..
  5. "ya" dia tak mungkin kembali , kerana dia dah pun berubah.. sedarlah..
  6. "ya" dia mungkin akan bahagia bila jauh disana..
  7. "ya" aku tak boleh  lagi bercerita tentang banyak perkara..
  8. "ya" tak dapat lagi nak contact dia.. (tak pe..belajar untuk terima ..)
  9. "ya" terpaksa terima semua alasan dia.. seperti mana , dia terima je semua tangisan aku waktu sedih..
  10. "ya" aku tak sekuat dulu.. tapi aku terpaksa lebih kuat berbanding dulu kerana telah kehilangan salah 1 sumber kekuatan .. 
  11. "ya" saat ni .. mampu melihat dia melalui alam maya namun ade hijab antara kami.. tak kala aku berlayar di alam maya ni..terlalu takut nak menegur...
  12. "ya" mungkin mengambil masa yang lama untuk pulih...
  13. "ya" mungkin tu penamatnya cerita ni.. ia bukanlah sebuah cerita yang berakhir dengan eppy ending.. macam cerita fantasi kisah dongeng "prince" n "princess" .. hahaha .. mungkin kali ni.. jalan terbaik terima saja bahawa cerita ni akan berakhir... 

Kenapa terhimpit macam ni?? ada jawapan tak?? ..
P/S : tak sempat nak mintak maaf sebab tak memahami selama ni... .. Dan tak mungkin maaf diterima .. jangan mintak maafkan lagi..!! sebab ni bukan salah P.C.. terima kasih penah buat diri ni tersenyum tanpa sedar ...


0 comments: