Bahaya Makan Jelly Sumi

✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫


Pernah dengar tak sumi..huhuhu.. sumi ni korang pun tahukan kalau beli ada macam2 warna.. menarik betul untuk kanak2 n orang yang tak berapa nak muda ..


Jelly

 Balik pada tajuk , untuk pengetahuan korang.. jangan pandang pada jelly yang bergoyang2 tu tak bahaya.. korang silap lah.. tak percaya .??? aku mangse Jelly yang bergoyang2 tu tahu... (bunyi macam tak logik je kan..)


Up to you la.. nak percaya or tak.. tapi semalam aku makan sumi tu.. then, nak kata keras memang jauh sekali lah.. tapi dia buat aku tercekek.. mungkin sebab aku excited sangat dengan bende yang lembik tu sampai terus ngap je benda tu.. hahaha...
Apepon aku ingatkan korang pada...
Doa ni..

Comments

BELOG GILA said…
apsal doa lepas makan dulu baru doa sebelum makan???
Cik Dessert said…
@BELOG GILA hahaha.. ok2.. kita betul kn..
FadzMeera said…
huishhh..
nie tros telan apa nh..
bhaya btol nh
Cik Dessert said…
@FadzMeera alamak malu nya.. lebih kurang la...
AY said…
tolong!!! aku tercekik sumi ni.. ho3
eva said…
haha! tp sy suka mkn sumi masa dah beku.. lagi sedap.. berasap2 kluar dr mulut sbb sejuk sgttt.. ehehe
Cik Dessert said…
Abg Afiq.. ok suke ati la..
Eva : huhu.. sama la.. yang wat jadi mcm ni sumi yang setngah beku.. huhu..kelakar je rase..
Sakura Aihana said…
nemo dari dulu ko makan macam tu... ko jgn buat sejarah tercekik sumi satu hari ... aq dah wat sejarah at bukit rokan n de nama pggln lg tu... 'adik Tulang Ikan' segan gila tp dh terbiasa pula kena pggl mcm tu
Ko pula 'Adik Sumi'...tp sumi ok je... bbndg tulang ikan
Cik Dessert said…
@Sakura Aihana hahaha.. aah kn.. adik sumi tu panggilan comel jugak.. huhu..

Popular Posts