Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Bahaya Makan Jelly Sumi

Wednesday, February 1, 2012

Bahaya Makan Jelly Sumi

Views
✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫


Pernah dengar tak sumi..huhuhu.. sumi ni korang pun tahukan kalau beli ada macam2 warna.. menarik betul untuk kanak2 n orang yang tak berapa nak muda ..


Jelly

 Balik pada tajuk , untuk pengetahuan korang.. jangan pandang pada jelly yang bergoyang2 tu tak bahaya.. korang silap lah.. tak percaya .??? aku mangse Jelly yang bergoyang2 tu tahu... (bunyi macam tak logik je kan..)


Up to you la.. nak percaya or tak.. tapi semalam aku makan sumi tu.. then, nak kata keras memang jauh sekali lah.. tapi dia buat aku tercekek.. mungkin sebab aku excited sangat dengan bende yang lembik tu sampai terus ngap je benda tu.. hahaha...
Apepon aku ingatkan korang pada...
Doa ni..

0 comments: