Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Jom Bina Badan!!

Monday, February 27, 2012

Jom Bina Badan!!

Views
Assalamualaikum pelayar alam maya??


   Cuti ni memang aku duduk rumah je.. Tak ada nak buat apa-apa..


samapikan kawan baik aku kata "yelah kau duk rumah bina badankan.." Huh.. ayat dia memang makan dalam..
Alamak kalau aku Rain lainlah cerita..!!! hahaha
tapi kalau fikir-fikirkan balik memang ada betul pun.. Dahlah aku ni kerjanya masak je kat rumah dah tu sekarang tak turun naik tangga macam dulu lagi.. so betullah kata kawan baik aku tu.. Aku bina badan !! ooo.. tidak..!!

2 comments:

ciksukaberangan said...

huhu. rain~ duduk rumah bina badan ke? macam tak je~

nur said...

haha.. tu nama nya bina lemak.. haha.. gurau je..