SENTAP!!! Kpop Lover / Peminat Kpop Di Hina...




✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya??



SENTAP !!!  
Apa yang sentap??
Haisshh.. jangan buat-buat tak tahu pulak. Tengok tajuk balik..
Apa ni semua??? ish.. 
Janganlah korang kutuk2.. xpasal2 kena kejar... hahaha.. aku no comment.. aku xnak kejar korang buat penat aku je... 
P/S: Kepada semua HATER kpop ni.. better jangan cari "ubat" buat statement pasal korang benci k-pop.. 
dapat-dapat pulak kami tengah "demam kpop" kalau dapat yang demam semacam aku ni okey lagi.. just sentap2 je.dan tak nak komen yang Boomm bastikk or just cakap-cakap belakang je... dapat yang "demam panas tu" tak silap .. ayat kuar kat komen.. semua "berbunga-bunga" nak yang mana?? bunga sakura..?? bunga tahi ayam.. semua dapat.. dan paling best baca .. komen daripada pembaca yang islamik sikit.. siap dia syarah2.. tazkirah korang lagikan.. aku ingat lagi time baca blog kpop hater tu.. perhh... berduyun-duyun yang komen.. aduiii.. tak larat baca.. tapi aku gagahkan jugak.. hehehe.. dah la beribu riban.. tak termasuk lagi sorang pengomen purata dalam 10 baris.. sempat jugak aku ambik air.. then, sambung balik baca komen-komen diaorang.. heheh.tapi tak abis pon baca..


Serius aku mengaku aku peminat kpop tapi tak ada pon sampai aku fanatik..
Harhh.. tapi cukup-cukup terasa bila.. Ada satu blog yang aku baca tu kutuk habis-habis peminat kpop ni..
URL blog tu aku tak ingat dan never mind la..
yang penting kalau kpop lover ni bo*** macam yang penulis blog tu kata..
Haha.. dia pun lebih kuranglah macam tu jugak sebab tak fikir ke??...
Tak silap aku alasan dia banyak sangat..tapi paling aku fokuskan pasal agama..
:
"Bila artis kpop kena kutuk berduyun duyun yang back up.. tapi....BILA AGAMA KENA HINA TAK NAK PULAK BACK UP BERIA-IA...!!! "
Hmm.. jom fikir kejap.. apa jadi kalau orang yang backup agama tu .. bagi komen macam nak back up kpop??
Mesti ada ayat ni keluarkan ?? 
  • "Hah!! si**lah kau... nak kutuk-kutuk apasal.. macamlah kau bagus sangat ?? "
  • "Aku ingat kau ni pandailah sangat rupanya .. macam anjing/ bab*"
(Perhh.. dahsyat.. kesian binatang-binatang tu jadi mangsa akibat perbuatan korang... si pengomen ni bukan nak sebut binatang lain.. mentionlah nyamuk ke.. semut ke. Binatang tuttttt..... jugak yang nak di sebutnya.. hahaha kesian..)
Okey bagi contoh.. 
Benda ni dah banyak berlaku.. Orang kata islam ni macam-macam..ramai orang islam sekarang kena kutuk.. 1st Orang agama lain kutuk kita sebab tak taat pada agama.. 
2nd Ada jugak yang si ISLAM pada nama tu kutuk balik si Islam ni..

3rd Orang sibuk kutuk kita.persoalkan tentang ibadah kita..dengan niat supaya kita marah... (ambil contoh ni )

korang rasa korang marah tak?? aku sendiri akan berang tapi.. sebagai umat yang sangat taat.. korang jangan cepat melatah.. Kalau nak komen sangat.. bagilah hujah yang boleh menyedarkan mereka-mereka yang persendakan agama kita.. Islam tu kan indah .. setiap tutur dan perlakuan semuanya ada hikmah..
bercakap baik.. baik kita dapat.. kalau bercakap benda yang kurang enak..
memang panas jelah dalam hati ni.. dapat-dapat pulak korang jenis yang komen... 
macam ni.. ----)>


  • "Hah!! si**lah kau... nak kutuk-kutuk apasal.. macamlah kau bagus sangat ?? "







  • "Aku ingat kau ni pandailah sangat rupanya .. macam anjing/ bab*"






  • sebab tu tak nak backup beriya-iya sangat..  kalau backup beria-ia sangat nanti.. kita sebagai umat agama yang dihina ni .. menguatkan lagi bukti diorang, Bahawa... agama kita ni tak ajar umat bertutur dengan baik..
    Sedarlah umat seISLAMku.. Janganlah kau pandang  pada yang buruk .. tapi ikutlah pada kebaikan.. Kita sama2 doakan hidayah sampai kepada mereka...

    Istighfar banyak-banyak!! jangan ikut emosi..

    ^^,
     
    hmm.. sabar jelah..
    ...................................................................................................................................................................
    Habis macam mana kalau korang agung-agung kan sangat artis barat yang bergaya macam nak memuja apa tah..!! gaya pon tak berapa nak sedap mata pandang..!! ala-ala 2 X 5 dengan KPOP tu.. nak panggil apa pulak??? hah... 

    P/S : Kepada Kpop lover... huh... seronok kalau layan KPOP.. tapi bila jumpa HATER-hater ni.. jangan korang jadi ganas sangat.. weii.. bukan cara kitalah.. cool jelah... 

    Kpop Hater .. sesekali dengarlah lagu kpop.. mana tahu berkenan pulak.. tak kenal maka tak cinta... (peace)
    Agak-agak benci sangat korag joinlah web site ni.. http://amplicate.com/hate/kpop

    Comments

    Anonymous said…
    panas je baca entry ni -.- hahaha
    Cik Dessert said…
    haha.. sentap... wuaaaa....
    Anonymous said…
    perghhh.memang kurang ajar dorang ni. atien pun peminat kpop! Hee :)
    Unknown said…
    sy xdek lah giler2 minat tapi xdk lh benci.

    Hong Ki <3
    Cik Dessert said…
    huh.. tau tak pe.. hmm.. sbar je la,, mint pon salah ..
    Sakura Aihana said…
    ko promote blog hater kpop ape?? tp aku tau ko kpop lover mcm aq
    Anonymous said…
    KPOP haram yer wahai akak akak sekalian. KPOP haram sbb ade:

    1) Unsur cinta.
    2) Unsur mempromosi pergaulan bebas dan ikhtilat.
    3) Unsur aurat.
    4) Unsur Seks sikit atau banyak.
    5) Unsur Syirik.
    6) Unsur menghina islam.
    7) Unsur mengagungkan arak.
    8) Dan segala unsur negative yang boleh mempengaruhi orang yang melihatnya.

    Unknown said…
    Salah kalau tk tunduk pandangan

    Popular Posts