Tu Bukan Fesyen Aku ^^,

Ni aku dengan Ain kawan aku.. (

✄░ Assalamualaikum pelayar alam maya?? ღ Nemo Sudah Nak buka Mulut?? ✫

 Hai.. korang mesti tak minat nak baca post aku ni sebab semuanya pasal aku..huh.. never mindlah ni dah tentu-tentu site aku. ^^, by the way alang-alang singgah jangan lupa baca... senyum sikit...

Hmm... korang mesti lebih banyak ilmu pasal fesyen tudung muslimah sekarangkkan.. tapi aku tak ada langsung dan aku tak ambik part sangat dalam gubahan-gubahan selendang sekarang ni ( gubahan ye tak?? ingat ni bunga ke.. hahaha )
Korang mesti tak percaya dengan aku kan.. styel aku biasa-biasa je tak kelas mana pun. then, aku tak pernah rimas dengan styel aku tu.. 

ni muka time tingkatan 4.. ada comel tak? hahaha.. styel tudung bawal je..

budak tembam ni nak pergi jalan dengan styel dia sendiri..


Tapi aku try jugak pakai shawl tapi tak nak lah aku rimas.. kalau nak kena lilit-lilit ni.. so aku ambil gambar yang mana aku pakai secara simple k.. Diba kata muka aku sesuai pakai shawl..
tapi biasa-biasa je..



gatal nak try pakai... ni jadi nye...

Mungkin aku kena orang pakaikan baru nampak ok kot... hahaha..

Tudung Dakwah (ustazah panggil cmtu la.. seab labuh) ni pilihan aku..

Comments

Popular Posts