Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: SPM Candidates 2011 ! This is Our Grading For A's in SPM 2011

Friday, March 2, 2012

SPM Candidates 2011 ! This is Our Grading For A's in SPM 2011

Views
Assalamualaikum pelayar alam maya??
Mari sini kita check layak tak kita peroleh A's dalam SPM . Al maklumlah result bakal keluar tak lama lagi.
Result keluar : 22/03/2012 ^^,
SPM CANDIDATES 2011 ! ade hadiah utk kite smuathis is the grading for A's in Spm 2011:
BM : A- 70, A 77, A+ 90
BI : A- 68, A 72, A+ 83
Agama : A- 83, A 86, A+ 92
Moral : A- 80, A 84, A+ 88
Math : A- 65, A 74, A+ 86
Add Math : A- 52, A 64, A+ 78
Bio : A- 63, A 75, A+ 87
Chem : A- 69, A 79, A+ 88
Phy : A- 65, A 75, A+ 87
Sejarah : A- 78, A 84, A+ 91
P. Akaun : A- 77, A 84, A+ 90
EST : A- 71, A 79, A+ 87
Ekonomi Asas : A- 73, A 82, A+ 90
and kredit : Cik Atie Tyra

Sekarang ni zaman orang kumpul sebanyak-banyaknya A's, wish me luck okey.. 

"Ya, Allah aku tawakal dengan segala yang kau tentukan.. Aku hanya ingin membuat ibu dan bapaku berasa gembira dengan apa saja yang bakal aku perolehi... Aminnn...."


5 comments:

ciksukaberangan said...

wa'alaikumussalam. moga najah !! amin ^^

Princess Comey said...

takutnya na tunggu result keluar... ingatkan mase na jawab pekse je yang takut... rupanya na tunggu keputsan pun cuak juga...

nur said...

hehe.. sebenarnya tunggu result tu lagi terasa cuaknya...

cik suke berangan: syukran...

MyKeyPad said...

alahaiii...npknya mcm xda harapan je result q ni..

Anonymous said...

if the standard is really so high, i bet a lot of people will CRY because they cant achieve A+. BTW, why the maths and add maths A+ marks are so low