Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Tak Remajalah Kalau.....

Friday, March 2, 2012

Tak Remajalah Kalau.....

Views

Assalamualaikum pelayar alam maya??
Hah.. ambik!!... Nak sangat remajanya dengan tidur lewat sebab nak siapkan kerja sekolah.. dan tugasan ..
 

Mesti ramai yang alami perkara yang macam ni.. siapa nak mengaku angkat tangan kalau tak pun angkat kening sebelah.. huh..!! sebijik The Rock hahaha...  Korang rasa kenapa korang jadi macam tu ek?? 
Tepuk dada try fikirkan... 
Dan dah pastinya jawapan yang sama jugak bermain dalam fikiran korang dan aku jugak... 








  • Malas
  • Masa kononnya banyak lagi
  • Tak tahu nak buat apa (padahal kerja banyak ni)
  • Letih
  • Banyak benda lain nak buat dulu
  • Dan lain-lain (boleh nyatakan pada komen)
Huh... bukan kita tak tahu akibat bertangguh-tangguh ni.. tapi saja je buat.. hmmm.. 
Agaknya nak sangat jadi panda ... huh... mata lebam...


1 comments:

ciksukaberangan said...

wa'alaikumussalam. muehehehe. biasalah tu budak2.. lalalla~