Coklat Dah Selamat Sampai ~

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَ 

 Assalamualaikum pelayar alam maya??


Alhamdulillah, coklat dah selamat sampai , dan satu bar coklat dah selamat aku makan.. hahahaha..

Tadi area jam 11 pagi, sedang aku asyik memasak kat dapur tu.. tiba2 aku dipanggil, Wah kalau dah postmen yang datang then, aku dipanggil apa lagi.. mesti de something untuk aku. Tapi aku suruh ambik kan sebab aku tak nak benda yang aku wat kat dapur tu xjadi lauk kalau ditinggalkan.Waktu tu aku terfikir jugak. apalah yang akan aku dapat . so, cepat2 aku tengok dan punya lah excited pagi tadi, lepas dapat je aku terus ambik gambar.. hehehe.. 










begitulah al kisahnya...

Comments

Sakura Aihana said…
untunglh org tu dpt coklat...hana tak kisah sbb hana tak suka coklat...hahahaha
Cik Dessert said…
@Sakura Aihana hahaha.. yup.. untung jugk la xsuke..
Sakura Aihana said…
blog awak di review http://www.marsgreen.blogspot.com/2012/04/group-3-review-blog-segmen-interview.html

Popular Posts