Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Bila Turn Cikgu Nak Kahwin Ni??

Friday, May 4, 2012

Bila Turn Cikgu Nak Kahwin Ni??

Views
بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَ 
 Assalamualaikum pelayar alam maya??

Okey  sebenarnya Entri kali ni just nak cerita pasal cikgu saya yang demam selseme tu ..
Kesian dia.. teringat lagi dia pernah demam teruk tapi dia terpaksa mengajar jugak. Kesian sangat2 cikgu pujaan hati ni dalam keadaan macam tu.. 
Minggu ni demam dah makin baik dah.. tapi sekarang cikgu pulak yang tak sihat.. 
Sian cikgu..

Cikgu cepat Sembuh ye..

Cikgu cepat2 lah cari isteri. Nanti boleh jaga cikgu bila saya dah jauh. Hehe... 
(Aduhhh .. rela ke aku ni??)
hahaha... 
xpelah demi cikgu pujaan hati..
saya tak kesah cikgu nak kahwin dengan sesiapa pun asalkan orang tu dapat buat cikgu bahagia..saya pun akan turut bahagia ^^,




3 comments:

Sakura Aihana said...

nemo...mmg ko dedahkannya

Si Cadburry said...

Adakah ini cerite disebalik tingkap :)

Cik Dessert said...

haha.. doakan je cikgu cepat2 kahwin... hahaha