Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Selamat Hari Mak (Jom Sambut Hari-hari)

Saturday, May 12, 2012

Selamat Hari Mak (Jom Sambut Hari-hari)

Views
بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَ
 Assalamualaikum pelayar alam maya??

Lepas ni kena duduk jauh dari Family..
hmm.. takut rindulah..
pepon Biar Rindu Tu Jadi Pembakar Semangat Untuk Kita Study Bersungguh-sungguh.




Hmm... Eh.. Saya tak buat macam ni ..Korang pon jangan buat macam ni ye.. Kalau yang dah ada pasangan tu (yang bercinta).. tolonglah ye.. Pasangan anda bukan Suami anda. jadi tak perlu nak beria-ia sangat . Mak korang macam mana?? Sayang Tak Mereka tu??

Percayalah Yang penting Mereka tetap sayang kita ...

pepon Enjoy video bawah ni. (Sebenarnya CD tak ingat dah hari Ibu bila. sebab tahu dia haram disambut , sebab sejarahnya. Samalah dengan Hari kekasih.. (tapi yang tu sah-sahlah tak payah sambut) tapi apa salahnya kita raikan IBU KITA .. kalau boleh tiap-tiap hari kita raikan mereka.. (Eh.. tak lupa jugak familly members yang lain)
Kalau dah duduk Jauh dari family tu ---->


http://www.youtube.com/watch?v=Id7joaec8mk&feature=related
saya tahu mak saya sayang saya .. ♥

3 comments:

aleen aiden said...

hopefuly boleh jadi anak yang membahagiakan mak abah sampai bila-bila. :)

Cik Dessert said...

insyaAllah.. amin..

ciksukaberangan said...

<3 <3 <3 <3 <3