Bubble Tea LoveR ! ! BubBLe Tea LoVeR ! !: Tugas Anak-anak Terhadap Ibu Bapa

Thursday, May 17, 2012

Tugas Anak-anak Terhadap Ibu Bapa

Views
بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَ 
Assalamualaikum pelayar alam maya??

Alhamdulillah..

Anak umpama saham. Mak ayah tentu-tentu gembira bila anak-anak yang mereka jaga selama ni , berjaya melanjutkan pelajaran sehingga ke IPT..
Tapi sejumlah wang yang besar terpaksa dilaburkan (nama pun saham. kena belilah dulu) demi masa depan anak-anak tapi.. anak-anak yang bakal hidup bebas daripada pemantauan ibu bapa ni mampu ke hidup seperti mana sebelumnya..


Lagu ni.. diharapkan boleh menjadi pendorong untuk kita yang bakal duduk jauh daripada ibu bapa kita yang tercinta. "Sesungguhnya , harapan mereka sangat besar terhadap semua anak-anak mereka .Walaupun anak-anak mereka sekadar lulus SPM

='(  CD belum pergi lagi dah sedih... rasa rindu nak tinggalkan apa yang CD ada sebelum ni..
hmm..
Dan yang penting sekarang ni..
Kena selalu rajinkan diri supaya dapat bayar balik duit2 yang mak ayah dah laburkan untuk kita..
Dah tentu mak ayah tak nak pun duit tukan?? Mak ayah nak tengok anak-anak dia jadi manusia yang bahagia.. tak ada masalah besar yang melibatkan "Harta Dunia" (duit) ni..

4 comments:

Cik Atie Tyra said...

heyy heyy ! saya pun rasa macam awokk :/

Sakura Aihana said...

ana pun sama rasa mcm tu...Nemo lps ni kita x leh tepon lama2 lagi....waaaaaaaaaaaa~... ssh nak sakat nemo lagi....waaaaaaaa~ ssh nak knlkn gmbr bru seung at nemo lg...waaaaaaaaaaa~ tk dpt bg coklat at nemo lg....yaeeeeeeee~(duit ana x abs)hihihihhihi...just kidding... tak dpt tgk muka comot nemo lg lps mkn...waaaaaaaaa~ ......waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

Cik Puan Izan❤ said...

salam kenal...sis follow sini yer...^__^

ciksukaberangan said...

Uu~sayang mak ayah :')