Hari ni aku balik Raya

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَ 
Assalamualaikum pelayar alam maya??


huhu.. rasa seronok pulak dapat balik rumah ni.. sure la seronok..
sebab nama je rumah dekat tapi jarang2 jugak balik...
btw.. ade cerita sedih sebalik keseronokan aku balik ni...
1st . charger enset aku tertinggal kat hostel... aku rasa aku tah masukkan dah dalam bag.. may be time nak cari kad matrik yang menyorok tu.. aku keluarkan dan lupa nak masukan balik... oh no.... dua minggu kot akuu kat rumah ni.. giler la.. aku baru cadang nak masukkan lagu baru.. n kalau bosan dah tentu2 aku main game dalam phone tu.. wuaaa...  ('.') terkejut beruk aku cari2 tak ade benda tu.. nak nangis pon ade,.. 

UPS dah pon berlangsung dan tamat pada khamis lalu. (semalam)memang aku lalui hari2 yag memenatkan tanpa tidur.. nasib baik time bagun sahur tu.. ade yang hantar kata2 semangat.. 
paling tak. dapat sikit semangat.. hope result yang bakal keluar seindah result yang bagi kata2 semangat tu.. :) Hope sangat 4.0 ... ya Allah bantu aku .. terangi mana yang gelap dan lapangkanlah ape yang sempit tu... ape2 pon hari ni.. budak2 kelantan tempat aku study sekarang ni, mungkin sedang excited sangat nak balik beraya kat kampung halaman... almaklum lah.. dah 3 bulan tak balik2... hope diaorang semua selamat pergi dan kembali...

Comments

Popular Posts