Terima Kasih Matluthfi

بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَ
 Assalamualaikum pelayar alam maya??

Haloo.. sesapa yang belum kenal orang yang jadi tajuk post hari ni. boleh google..
so, dekat sini nak aku nak  ucapkan terima kasih dekat dia.. sebab video2 dia yang best tu..
time lapang2 ni aku rajin nak tengok video2 dekat youtube.. yang wajib aku cari dekat sana tentu-tentulah channel Matluthfi .. scroll punya scroll satu vidoe tajuk "Hari Jubah" wahhh..
naik semangat aku tengok video tu.. ada something dekat video tu buat aku rasa nak jadi macam dia..
maksud aku nak pakai jubah macam tu... :')
happy sangat ...

ok.
STOP.
then baru2 ni dia ada menambah video yang bertajuk "Sebelah Sayap"
sangat terharu...
(sebenarnya aku tak tahu nak cakap or gambarkan perasaan aku ni. tapi cukuplah kalau aku kata aku suka apa yang disampaikan... )
so. followlah beliau punya twitter ...
https://twitter.com/Matluthfi90

Comments

Unknown said…
memang glemer mamat ni
moga ramai lelaki di luar sana mecontohi dia

follow sini..ke 742..jemput singgah ke blog Yumida http://umikasum.blogspot.com

Popular Posts